PSIHOLOGIJA DELA

Podajanje povratnih informacij

Podajanje povratnih informacij je komunikacijski proces, ki posreduje informacije o izvedbi določenega dela oziroma dejavnosti. Lahko vključuje nasvete za izboljšanje dela, alternativne strategije, pojasnila idej in oceno same izvedbe določene dejavnosti.               
Preberi več

Pohvala

Pohvala sodi med učinkovite nematerialne oblike nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Delodajalec oz. nadrejeni lahko s pohvalo takoj po dosežku nagradi zaposlenega, kar ustvarja neposredno povezavo med vedenjem in nagrado. To jasno pokaže, da je trud zaposlenega cenjen, kar spodbuja nadaljnje pozitivno vedenje.               
Preberi več

Refleksija v organizacijah

Med strokovnjaki s področja organizacijske psihologije velja konsenz, da je refleksija v samem jedru učenja in osebne rasti na delovnem mestu, hkrati pa ključno prispeva k doseganju osebnih ciljev ter ciljev celotne organizacije.
Preberi več

Psihološka varnost v organizacijah

Psihološka varnost je občutek varnosti zaposlenih, da izražajo svoje mnenje, tvegajo, postavljajo vprašanja inpriznajo svoje napake brez strahu pred negativnimi posledicami. Harvardska profesorica Amy Edmonson ga opisuje kot »dovoljenje za iskrenost«. V članku predstavljamo psihološko varnost v organizacijah in nasvete za razvoj psihološko varnih okolij.             
Preberi več

Kako ravnati z različnimi tipi ljudi

V tem članku predstavljamo nekaj napotkov za boljše medsebojno sodelovanje. Ljudje smo si med sabo zelo različni in za dobro sodelovanje je potrebno vložiti nekaj truda, a se nam to na dolgi rok zagotovo obrestuje. Ključni so predvsem poznavanje in razumevanje sebe ter drugih, učinkovito komuniciranje in spoštljivost. Ekipe lahko...
Preberi več

Coaching visoko učinkovitih ekip – Maja’s Marketing Lab

Odkrij potovanje podjetja Maja's Marketing LAB, kako so se soočili z izzivi dela na daljavo in se preoblikovali v visoko učinkovito ekipo. Od krepitve odnosov do uporabe individualnih talentov - naučili so se premagovati ovire z inovativnimi strategijami in dosegli izjemen uspeh na konkurenčnem trgu marketinga.        
Preberi več
Odlašanje

Odlašanje z nalogami

Odlašanje z nalogami - zakaj odlašamo, katere so tiste naloge, ki jih največkrat prestavljamo, kako se lahko soočimo s pretiranim odlašanjem, ... Popolnoma normalno je, da občasno kakšno obveznost odložimo ali jo prestavimo. Normalno je, da pridejo dnevi, ko se nam ne ljubi, ko nimamo energije, ko imam res ogromno...
Preberi več

Perfekcionizem

Perfekcionizem je osebnostna naravnanost, ki jo karakterizirajo visoka pričakovanja do sebe in drugih ter stremenje k popolnosti oziroma stanju brez napak. Perfekcionisti sebi in drugim postavljajo nerealno visoke zahteve in standarde delovanja, obnašanja ter doseganja ciljev. Perfekcinositi sami nad sabo izvajajo pritisk, da dosežejo svoja lastna visoka pričakovanja. Visoke standarde...
Preberi več

8 TEHNIK MOTIVACIJE – kako ponovno najti izgubljen zagon?

8 tehnik motivacije. Motivacija je sila, ki nas žene k delovanju proti tistemu, kar si želimo. Ko imamo določeno željo ali si postavimo posamezen cilj smo na začetku po navadi zelo motivirani. Prav vsi pa se znajdemo na točki, ko motivacija odpeketa stran in nas pusti same z raznimi ovirami, težavami in...
Preberi več

Motivacija

Motivacija je glavni element postavljanja in doseganja ciljev. V vsakdanjem besednjaku navadno z besedo MOTIVACIJA opisujemo razlog, zakaj določena oseba nekaj počne. Motivacija se torej dotika določenih faktorjev, ki aktivirajo, diktirajo in ohranjajo ciljno-orientirano ravnanje. Motivacija vključuje biološke, psihološke, čustvene in kognitivne sile, ki sprožijo določeno delovanje. Motivi pa so...
Preberi več
1 2